GaaNaru

22.07.2012 09:27

 

Můj milý Kazekage-sama
U stolu v malé kuchyni sedí blonďatý kluk. Před sebou má papír a v ruce drží tužku. Chystá se napsat dopis. Dopis, ke kterému se odhodlával tak dlouho. A dnes se k jeho napsání konečně přiměl. Do detailů si promyslel, co tam napíše. A teď tu sedí, nad tou posvátnou čtvrtkou papíru, a chystá se z ní udělat truhlici obsahující cenný poklad v podobě nitra svého srdce. Poklad, o kterém doufá, že ho uvidí jen jediný člověk. Jeho milovaný Gaara-sama.
"Můj milý Kazekage-sama,
Ahoj. Píšu ti tento dopis, abys věděl, co pro mě znamenáš. Nepíše se to lehce. Ale konečně jsem si to uvědomil a nemůžu to nechat jen tak. Víš, už dlouho cítím, že Ty pro mě znamenáš něco víc než jen přítel. Byl jsi první člověk, díky kterému jsem e přestal cítit sám. Myslím tím, že jsem v Tobě našel spřízněnou duši. Ano, měl jsem sice tehdy svůj tým. Kakashiho-senseie, Sasukeho, Sakuru. A všechny jsem je měl rád, i když se skoro všichni ke mně chovali tak, jak se ke mně chovali. Ale pak, při chūninských zkouškách jsem potkal Tebe-jinchūrikiho. Byl to šok. Měl jsem takovou radost, že nejsem sám. Určitě jsi i Ty v pozdějších měsících musel mít radost, že nejsi jediný, kdo má v sobě bijū. A ke komu se lidé chovali odtažitě. A zacházeli s ním jak s hadrem od smetáku. Jenže Tys byl ze začátku o dost jinačí než já. Byl jsi zlý a nikoho sis nechtěl pustit k tělu. Jak mě potom překvapilo, když ses po té bitce mezi námi změnil. A já Tě opravdu začal mít rád.
Jenže můj vztah k Tobě se měnil. Časem rostl a byl čím dál tíím silnější. Je čím dál tím silnější. V ten den, kdy jsem Ti zachránil život… Byl jsem tak šťastný, že to ani nedovedu popsat slovy. Vždyť jsem i brečel štěstím. A když občané Sunagakure no Sato oslavovali Tvůj návrat, byl jsem za tebe upřímně rád. A jak říkám, můj cit k Tobě stále roste. Tím chci říct… Není to přátelství. Je to něco mnohem silnějšího. Láska? Možná. Říká se, že zamilovatý člověk se stále usmívá, protože pořád myslí na tu osobu. Já to tak ale nemám. Spíš je mi do breku. Stýská se mi. Po Tobě. Řekl bych, že to také bude příznak zamilovanosti. Šílený stesk po té osobě… Touha ji vidět. Touha se jí dotknout. Touha ji obejmout, či dokonce políbit. Touha ztratit se v jejích očích. Touha nechat se unášet na vlnách blaha při jejích policích. Člověk si říká, že se konečně dokope k tomu udělat první krok. Ale jakmile k tomu má dojít, všechna odvaha je pryč. A mně se všechno tohle děje, když jsem s Tebou. Když na Tebe myslím. Je to zamilovanost? Láska? Řekl bych, že jo. Další věc, co bych Ti chtěl říct je, že… Miluji Tě, Gaaro. Moc Tě miluji. Už dlouho. Promiň, jestli Tě tenhle dopis obtěžuje. Nemusíš odpovídat, když nechceš. Ani nijak na tohle reagovat. Prostě… Chovej se ke mně, jak chceš. S odmítnutím se vyrovnám.
Naruto"
Blonďáček si dopis po sobě ještě jednou čte. V pořádku. Jistojistě to jeho tajnou lásku šokuje, ale pořád lepší než kdyby to na něj vychrlil jako vodopád slov nebo nějak hrubě a hrr, nebo tak něco. Zvedá se, balí dopis do obálky, píše adresu, kterou tajně vyhrabal v Kage kanceláři doma v Konoha gakure, lepí známku a posílá dopis. Když to vše udělá, staví se ještě v Ichiraku Ramen. Je to zvláštní, ale po tom, co své pocity vypsal na papír, se cítí nějak líp. Ví, nebo spíš doufá, že mu Gaara odpoví. A že jeho city opětuje. K Narutovi se nějak dostavuje pocit takové té zamilovanosti, kdy je člověk mimo a jen se usmívá.
"Kon nichiwa," pozdraví ho Teuchi, "Dneska máš nějakou dobrou náladu, Naruto."
"Kon nichiwa. To bude asi tím, že jsem zamilovaný," odpoví Naru, poté, co si objedná první misku.
"Nepovídej. A kdo je tou šťastnou osobou?"
"No…," zvažuje Naruto. Má to oznámit? Co si o tom budou lidi myslet? Ještě nikdy s nikým nechodil. A ještě nikdy nikoho nemiloval. Ani holku ne, natož kluka.
"Teď vám to nemůžu říct," poví nakonec a objedná si další misku. Sní jich dalších pět a s plným žaludkem jeho milovaného ramenu odchází. Doufá, že jednou ho na něj pozve Gaara.
*O několik dní později*
Blonďáčkovi se za nic nechce vstávat. Má dneska volno a hodlá toho patřičně využít. Leží v posteli a nemíní se z ní zvednout dřív, než bude poledne. To půjde na oběd do Ichiraku Ramen. Kéž by na něj dnes šel s Gaarou… Co asi Gaara dělá? Jako Godaime Kazekage-sama má určitě hodně práce. Chjo… Jak se Narutovi po něm stýská… Odpověď na dopis mu ještě nepřišla. Jasně, Gaara má hodně práce. Nemá čas odpovídat na něčí psaní. Nebo fakt odpovědět nechce. Vždyť Naruto psal, že nemusí.
Blonďáček se nechá unášet myšlenkami na svou tajnou lásku, když vtom někdo zabuší na dveře. Tak ať. Ještě není poledne.
"NARUTÓÓÓÓ!" ozve se zpoza nich Sakuřin hlas. A sakra. Ta by ty dveře mohla od netrpělivosti rozmetat.
"Á, Sakuro-chan," škrábe se blonďáček na hlavě, stojící ve dveřích a oděný v pyžamu a své spací čepici.
"Je skoro poledne. A ty si ještě spíš."
Chnn… Ještě chvíli se mohl vyvalovat v posteli. Ublíženě se na děvče dívá.
"Máš jít za Tsunade-sama."
"A co mi bábi chce?"
"Máš tam návštěvu."
"Koho?" ptá se Naru pln očekávání. Že by…?
"Prý je to překvapení," odpoví Sakura.
"Prosím, řekni mi to," žadoní on.
"Ne. Slíbila jsem, že až do poslední chvíle budu potichu jak pěna."
"Saaaakuro-chaaaan…," háže na ni svůj modrooký psí pohled.
"Ne," založí si růžovovláska ruce, "A mazej se obléct. Nebo ti ta návštěva uteče. Jó, a co se toho návštěvníka týče, prý se máš na co těšit."
"Ty jsi ale vyděrač. No jó, už jdu," svěsí blonďák ramena. Jakmile ho ale napadne, že by to mohl být Gaara, vystřelí jako blesk a v mžiku do sebe naháže snídani a ještě rychleji je oblečený. Gaaru nesmí nechat čekat! Za pár minut zase stojí před svým bytem.
"Yoku, můžem jít," křikne a spolu se svou kamarádkou se vydá ke Kage kanclu. Jakmile tam dojdou, spadne mu čelist až na zem. To je… Před sebou vidí… Temari… Kankura… a… a samotného…
"G-GAARO!" vykřikne a běží k němu. Ani se nezdráhá pozdravit jeho surozence a Tsunade a bez váhání ho pevně obejme. Tolik ho toužil alespoň vidět. Kašle na to, že je Kazekage. Pro něj je to Gaara. Jeho milovaný Gaara.
"Potřebuju s tebou mluvit, Naruto," hlesne host, "o samotě."
"O samo-tě?" podiví se blonďáček. Že by…?
Po chvilce s ním tedy odchází pryč. Najdou si příhodné místečko ve skladu informací, které kdy Konoha o kom získala.
"Víš, Naruto… Ten tvůj dopis…," začne Gaara. Ten je jako u vytržení a uši má napjaté jako rys.
"… si vyžádal, abych tě přišel navštívit. Protože to, co ti chci říct, se nehodí jen napsat na papír a poslat. Já… jsem taky hrozně rád, že jsem tě poznal. Taky jsem byl za tebe hrozně rád, když lidé oslavovali, jak jsi zachránil svou vesnici. To jsme my. Dva nenávidění jinchūriki. Ale…Já…"
"Co?"
"Já…"
"Tak co je?"
"Já tě taky miluji, Naruto," přiznal se Gaara a mírně zrudnul. C-co? Naruto zkameněl. Tahle zpráva ho šokovala. Z očí mu tečou slzy. Slzy štěstí.
"Pojď sem," hlesl Naru. Přivinul si svého Gaajušku k sobě. Dívá se mu do očí. Líbá ho. Lehce, něžně, letmo. Hravý a zvědavý motýlí polibek. Ale Gaarovi se líbí. Natahuje se pro další. Naruto mu tedy vyhoví. Líbá ho. Znovu lehce a něžně, ale potom přidává i jazyk. Zvědavě prozkoumává Gaarova ústa než mu červenovlásek začne polibky oplácet. Naruto je jimi úplně unešený, jsou tak krásné! Tichounce zavrní a vjede mu dlaní do vlasů. Tak sametově jemné! Tolik se svého Gaary nemohl dočkat. Nemohl se na něj vynadívat. Často si s ním představoval takovéhle chvíle. A teď je v jeho dlaních. Tak křehký… Naruto se přesune na jeho krk. Naprosto netuší, co má dělat, ale podvědomí ho nějak vede. A zřejmě správně, neboť Gaajuškovi se to líbí. Moc líbí. Když mu blonďáček začne opečovávat ohryzek, zakloní hlavu dozadu a nechá se unášet blahem. Jeho dech je mělký a srdce mu tluče jako o závod. Při každém Narutově doteku taje. Jako by jím projel elektrický proud. Plně se oddává jeho péči. Polibkům, dotekům… Cítí se jako v ráji. Cítí jeho polibky na svém krku. Tak příjemně jej mrazí… Touží po nich ještě. Dotýká se Narutových ramen. I přes oblečení cítí, jak jsou pevná a svalnatá. Gaara zatouží prozkoumat je detailněji. Stále vzrušován blonďáčkovými polibky a doteky mu rozepne mikinu.Naruto přestane Gaaru líbat a kouká mu do očí.
"Ty jsi mi nějaký zvědavý,"poví žertovně. Gaara na to neodpovídá, jen na něj hledí pohledem typu 'já tě fakt chci prozkoumat'. Naru se znovu dává do práce. Sklání se ke krku svého ukeho a dál ho líbá. Dlaněmi se přitom dotýká jeho boků a zad, sem tam i zadečku. Gaarovo pevné tělo ho přitahuje čím dál víc. Nechá se od něj svléknout do půl těla. Pak se od něj rudovlásek odtrhne. Skenuje blonďáčkovu hruď do těch nejmenších detailů.
"Jsi sexy," chválí Naruta. Ten ho zřejmě jako dík vášnivě líbá. Nechá se od Gaajušky hladit. Jeho dlaně jsou jako z nejjemnějšího sametu. A blonďák se pod nimi chvěje touhou po své lásce. Tolik časů o téhle chvíli snil. Tak moc toužil po Gaarových dotecích. Po jeho polibcích. Po sexu s ním. A teď tu je. A jeho láska je opětována. A skoro všechno, co si Naru vysnil, se právě teď děje.
Naruto Gaarovi rozepíná kombinézu. Nekouká se na jeho hruď tak, jako to dělal rudovlásek. Zkoumá ji pouze rukama. A Kazekageho horká a hedvábná pokožka jej vzrušuje čím dál víc. Blonďák své dlaně podvědomě přesouvá na jeho břicho. Gaarovo pevné tělo je tak sexy, že to Naruta nutí hrát si s ním ještě víc. Přesouvá hlavu k jedné z jeho bradavek. Vsaje ji mezi své rty a jemně skousne. Počká na jeho reakci. Rudovlásek prudce vydechne. Líbí se mu to. Naru pokračuje. Škádlivě za bradavku tahá, pak přes ni párkrát přejede jazykem. Ofoukne ji. Gaara dýchá čím dál mělčeji.
"Ještě?" ptá se blonďáček. Rudovlásek se zmůže jen na přikývnutí. Naru tedy pokračuje s tím, že druhou bradavku bere mezi ukazováček, prostředníček a palec. Žmoulá ji a tahá za ni. Cítí, jak tvrdne. Gaarovi z úst unikne tichounký sten, pro Naruta ten nejkrásnější zvuk na světě. Chce ho slyšet znova. Bradavku, kterou předtím držel mezi prsty, tedy pohltí do úst a žužlá ji. Následně ji taktéž ofoukne. Znovu uslyší ty krásné tóny. A co víc, jeho láska se chvěje. Slastí nebo touhou (vyber si, Naruto :D). Naruto dlaní jen tak mimoděk zajede do rozkroku své lásce. Cítí, jak je jeho úd napjatý. Roztouží se po něm ještě víc. Jenže… má do něj proniknout? Vždyť spolu nechodí ani den.
Gaara, nic netušící o jeho myšlenkách, si svou lásku vzrušením pevně přivine k sobě. Líbá ho a přitom mu zajíždí k hornímu kraji kalhot. Chystá se je rozepnout, ale je zadržen.
"Počkej," hlesne Naruto.
"Co je?" ptá se Gaara. Dělá něco špatně?
"Opravdu to chceš?" ptá se Naru. Rudovlásek přikývne.
"Já jen, že jsme spolu začali chodit teprve před chvílí," pokračuje blonďáček.
"Pokud jsi to ty, je jedno, kdy a kde to bude. Prostě po sobě toužíme a milujeme se," filozofuje Gaara.
"Dobře. Ale ty budeš nahoře," přikazuje blonďáček?
"Proč?" ptá se Gaara. Celou dobu byl on ukem…
"No… Já… ještě s nikým nespal. A ani za mák netuším, co bych měl dělat," přizná se Naruto. Tváře mu mírně zčervenaly.
"Dobře," odpoví Gaara a líbá ho. Přitom mu svléká kalhoty i se spodním prádlem. Nejdřív se ale postará o jeho úd, protože Naruto je podle všeho vzrušený na nejvyšší možnou míru. Gaara se jemně dotýká špičky jeho žaludu.Narutovi z úst unikne tichý sten, což rudovláska vzrušuje. Ještě párkrát se ho tak dotkne a pak uchopí blonďáčkův penis do dlaně. Přetahuje předkožku přes žalud. Narutem o pár vteřin později začnou projíždět návaly neuvěřitelné slasti. Takové vzrušení nezažil ani, když si to dělal sám. A Gaarova péče je dokonalá! Rudovlásek si ho mezi tím připravuje. Všechny svaly v Narutově těle se napínají.
"Ga-a-ro," vydechne a vyvrcholí. Následně se musí uvolněně svalit na zem. Jeho láska mu však nedá pokoj. Sedne si na paty a jak si Naruta vysahuje na klín, nabodne ho na svůj úd. Blonďáčkovi však do očí vhrknou slzy bolesti. A sakra! Nebyl dostatečně připravený.
"P-promiň. Měl jsem tě víc připravit," utěšuje ho rudovlásek.
"V-v pohodě," hlesne Naruto a i přes bolest začne přirážet. Svou lásku při sexu bez vrcholu nenechá.
"Počkej, neblbni," zadrží ho však Gaara, "Nechci, aby tě to bolelo."
"To tě mám nechat bez vrcholu?"
"Tak…tak chvilku počkáme, než si zvykneš."
"Dobře," hlesne Naru a hlavou spočine na Gaarově rameni. Přičichne k jeho pokožce. Cítí z ní… zvláštní nepopsatelnou, ale krásnou vůni. Po chvilce si však opravdu přivykne na jeho úd v sobě a přírazem naznačí, že už je vše ok .Jeho láska ho tedy uchopí za zadeček a nadzvedává ho. Nasadí pravidelné tempo. Po chvilce však začne zrychlovat. Z úst mu vycházejí divoké vzdechy, jimiž se blonďáček nechává unášet.
"Naru-to!" vykřikne rudovlásek a vyvrcholí. Naru cítí, jak jeho tělo zaplňuje teplá tekutina. Zesleze se své lásky a oba si uvolněně lehnou na zem. Gaara ho vášnivě líbá.
"Chceš něco vědět, Naruto?" povídá, když se od něj odtrhne.
"Chci."
"Já jsem taky až doteď s nikým nespal."
Narutovi opět spadne čelist až na zem. Ale vždyť líp věděl, co má dělat.
"A-ale vždyť jsi líp věděl, co máš dělat."
"Podvědomí mě vedlo?"
"A jak to, že mě ne?"
"No, asi to tak někdy bude."
"Aha. Lásko?"
"No?"
"Miluji tě."
"Já tebe taky."
A jejich ústa splynou ve vášnivém zamilovaném polibku.
 
Povídka z Fanfiction.net
Bryn~