RinYukoi

22.07.2012 09:26

 

"Kuro!" zařve Rin na svého kocoura.
"Ahoj Rine!" zařve Kuro jemným hláskem.
"Ááá! Co se děje??? Nebijte mě!!!" řve Yukio, protože ho vzbudili ze zlého snu.
"Já mám hlad, pujdu ven. Tak se mějte, kluci." Řekne Kuro a odejde.
"Neboj Yukio, to bude v pořádku." Utišuje ho Rin. Jejich obyčeje se přibližují, jejich jazyky se dotýkají. Líbají se. Rin naklonil hlavu k Yukiově uchu a zašeptal:
"Miluji tě." Yukio si přitáhl Rina k sobě.
"Udělej to, prosím." Řekne Yukio a Rin ani nezaváhá a začal líbat znovu Yukia, který mu začal svlékat triko. Rin si to tak rychle neuvědomuje, jelikož má dost své práce. Nakonec ho svlékne taky. Rin se ho znovu zeptal jestli to má udělat. Yukio souhlasil. Když si ho posadil, silně zatlačil, v té chvíli Yukiovi začali téct slzy.
"Jsi v pořádku Yukio?" zeptal se Rin, Yukio polkl a přikývl.
"Mám pokračovat?" zeptal se znovu Rin.
"Jojo, to je v pořádku, jen je to mé poprvé." Odpověděl Yukio.
"Mé taky." V tom stekly slzy i Rinovi. Po příjemné delší romantické chvilce si Rin a Yukio šeptali.
"Ďábliku, bylo to fajn."
"Taky se mi to líbilo, Ušáku." Když se sourozenci oblékli, přišel domu Kuro.
"Ahoj Rine, ahoj Yukio. Tak jaká byla noc? Doufám, že ne moc pekelná." Zavtipkoval Kuro a dva sourozenci si jen vyměnili pohledy.
 
by Bryn~