Sasorii a Chibi Akamaru

22.07.2012 09:20

 

"Ztratil jsem kartáček na zuby, Deidy." volá Sasori z koupelny.
"Já nevím kam sis ho dal, koukni se do zásuvky." volá Deidara z vedlejšího pokoje. Hledá ve skříni oblek, jdou totiž na Peinovu a Konaninu svatbu.
"Chceš ten černej nebo ten modrej oblek?" ptá se Deidara Sasoriho.
"Ten bílej! Jdeme na svatbu ne na pohřeb.." zaťuká si Sasori na čelo...
"Nojo, já úplně zapoměl, že musíme být ve světlém." omluví se Dei.
"Našel jsem ho!" žakřičí radostně Sasori s kartáčkem v ruce, kterou ho pevně svírá.
"Vyčisti si ty zuby a jdi se obléknout, jsi v té koupelně celou věčnost, já tam ještě nebyl." nadává Dei Sasorimu.
"V koupelně přeci můžeme být oba dva ne? Je dost velká, a myslím že by nám dvoum mohla extra stačit.." usmívá se a zvedá obočí na Deidyho, který přišel a stojí mezi dveřmi opřený o futra.
"Nevtipkuj." řekne Dei a shoupne se na druhou stranu.
"Nevtipkuji, myslím to doslova vážně." řekne Sasori.
"Jak myslíš." Dei se narovná a jde takovým ladným krůčkem k Sasorimu. Sasori byl jen v nových jeanech, které mu koupil předevčírem Dei a ve světle modrém bavlněném roláku. Přišel k němu, vyndal mu kartáček z pusy, ještě že si na něj nedal pastu, pomyslel si Dei znechuceně.. začal mu opatrně sundavat rolák, načež zjistil, že Sasori má růžové třičko s Akamarou který vypadá jako chibi.
"Sasori! Děláš si srandu?" spouští Deidara.
"Ne, prosím. Ještě mě ušetři a nevolej na Hidanovo nové telefonní číslo."
"Zrovna to začínalo být zajímavé." oba dva vykulili oči a podívali se na sebe. Ten kdo promluvil nebyl ani jeden z nich, ale stojící Tsunade opírající se stejně jako před chvílí Deidara.
"No tak Tsunade, vůbec to nevypadá tak jak to je."
"Ano, vůbec to tak nevypadá! On mě napadl! Já to nechtěl!" říká Sasori..
"Co to říkáš za nesmysly?" okřikne ho Deidara.
"Notak kluci, viděla jsem to od začátku, nemusíte se hádat." usměje se a přijde ladnou chůzí k Sasorimu. Přejede ukazováčkem z jeho tváře k bradě a nadzvedne mu hlavu.
"Že ano, Sa-so-ri." ani ona sama nevědíc vyhláskovala jeho jméno, a odešla.
"M-měli bychom se oblíkat.."řekně Sasori..
"Chtěl jsem ti sundat rolák a rozepnout pásek a svléct kalhoty, a skočit na to! To snad neni možný, nejradši bych skočil na tu prsatou bábu, ta nenosí nějakýho psa cicího kluka kterej se baví s Hinatou! Jesus Christus.. proč já?" naříká Deidara, opře hlavu o zeď a bouchne pěstí do zdi. Nejspíš se lituje, že řekl že by skočit po té prsaté bábi.
"P-promiň DeiDei.." řekne Sasori
"Neříkej mi tak! Tak mi můžeš říkat jen.. když jsme.. v posteli.." Deidara se otočí, koukne na dveře, jsou zavřené, přijde k nim a otočí klíčkem.
"Teď jsme tu pěkně sami." navrhne a přijde k Sasorimu a sundá mu rolák a při sundavání zavře oči aby neviděl toho strašného psa, kterého nesnáší, už mu ho sundavá přes hlavu, už jenom rukávy, a je z něj venku.. ještě to tričko, nahmatá a rychle ho z něj svlékne. Otevřel oči, až když to tričko odhodil za sebe. Dívá se mu do očí. Líbá ho. Lehce, něžně, letmo. Hravý a zvědavý polibek. Natahuje se pro další. Znovu lehce a něžně, ale potom přidává i jazyk. Vjede mu dlaní do vlasů. Tak sametově jemné! Když se oba dva svlékli úplně do naha, Deidara skočil po Sasorim až spadli na zem, jako by se jim nic nestalo, se pořád líbali a osahávali. Sasori si sedl na paty a nabodl Deidaru na svůj úd. Deidarovy se z očí vyřinuly slzy bolesti.
"Promiň." utěšuje ho Sasori.
"T-to je dobrý.." řekne tiše Deidara a začne přirážet. Sasori ho uchopí za zadeček a začne ho nadzvedávat. Po chvíli se ozve Deiův křik. Cítí, jak mu tělem protéká tekutina. Deidara sleze ze Sasoriho a zaboří mu hlavu do hrudi.
"Tak jaký jsem byl?" zeptal se Sasori.
"Úžasnej." hlesne Deidara a zavře oči a Sasori ho obejme.
 
by Bryn~